بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


برنامه بازیهای استقلال

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مظلومي: تصميم کيروش نتيجه خوبي نداشت

پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: بازی استقلال و شاهین برای هر دو تیم حساس است و هر دو تیم محکوم به پیروزی هستند. دوست نداشتیم شاهین را در چنین شرایطی ببینیم آنها هواداران پرشوری دارند و تیم خوبی هستند و اتفاقات باعث شده به اینجا برسند. آنها در بازی فینال جام حذفی هم ما را اذیت کردند و ما در پنالتی این تیمرا بردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی شود و هر تیمی که حقش هست به پیروزی برسد.

وی افزود: برای رسیدن به قهرمانی 4 فینال را پیش رو داریم. از امارات نرسیده باید بازی کنیم و این کار استقلال را دشوار می‌کند هرچند که بازیکنان انگیزه بالایی دارند و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را به دست آوریم.

مظلومی با انتقاد از برگزاری بازی‌های استقلال هر 4 روز یک بار تاکید کرد: روز گذشته ساعت 4 صبح به تهران رسیدیم و چون بچه‌ها خسته بودند به آنها استراحت دادیم و امروز هم تمرین سبکی انجام دادیم. آقایانی که برنامه‌ریزی لیگ را انجام دادند باید شرایط تیمی مثل استقلال را درک می‌کردند. آن وقت می‌گویند چرا تیم‌های ایرانی در آسیا افت می‌کنند و یا می‌گویند مظلومی بهانه می‌آورد.

وی افزود: سپاهان و پرسپولیس دو هفته است که بازی‌هایشان فشرده شده و صدایشان در آمده اما من 3 ماه درگیر این مسئله بودم و تا اینجا بازیکنان خود را حفظ کرده‌ایم و نتایج خوبی گرفته‌ایم. اعتراض هم بی‌فایده است تیم‌های دیگر راحت روز بازی خود را و ورزشگاه را جابه‌جا می‌کنند اما ما که از امارات برگشتیم و تقاضا کردیم یک روز بازیمان به تعویق بیفتد قبول نکردند.


مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا از روند استقلال در آسیا راضی است گفت: مقابل الجزیره به خصوص در نیمه اول برنامه‌ای که داشتیم به خوبی اجرا کردیم و با حوصله و منطقی حمله می‌کردیم. به خوبی این تیم را پرس کردیم اما در نیمه دوم هوا سنگین شد و بچه‌ها به لحاظ نفسی کم آوردند. گل را هم از روی اتفاق خوردیم. چنین گلی بی‌سابقه بود اما با تعویض‌های خوبی که انجام شد دوباره کنترل بازی را به دست گرفتیم.

سرمربی استقلال گفت:‌ از روند تیم راضی هستم. نتیجه‌ای که ما در تهران مقابل الجزیره گرفتیم کارمان را سخت کرد و نباید این مسابقه را می‌باختیم. توان بردن الجزیره را داشتیم. در این مسابقه 12 موقعیت گل داشتیم اما بچه‌ها در بازی مقابل الریان تلافی می‌کنند و صعود دست خودمان است.

مظلومی در خصوص اعتراض برخی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم از جمله جواد شیرزاد اظهار داشت: در تمام دنیا اینطور است که نفرات اصلی مشخص هستند. ما در این پست بازیکنان خوبی مثل میثم حسینی را داریم و گاهی اوقات از امیر‌آبادی استفاده می‌کنیم و وقتی آنها خوب کار می‌کنند نیاز به تغییر نیست. گاهی از من انتقاد می‌کنند که چرا به ترکیب تیم دست می‌زنم. ما به جواد هم فرصت داده‌ایم و او استفاده کرده است.

وی تاکید کرد: کادر فنی شرایط بازیکنان را بررسی می‌کند و با توجه به توانایی بازیکنان و شرایط مسابقه دست به انتخاب می‌زند. جواد شیرزاد و یا حتی میلاد میداودی بازیکنان توانایی هستند اما ما در مقاطعی که لازمشان داشته‌ایم از آنها استفاده کردیم. میلاد میداودی تا همین چند هفته پیش مرتب بازی می‌کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان فعلی ما که در ترکیب قرار می‌گیرند خوب کار می‌کنند و این یک چیز طبیعی است. همه بازیکنان استقلال توانا هستند و اگر غیر از این بود آنها را به استقلال نمی‌آوردیم اما آنچه که فعلا می‌خواهیم این بازیکنان انجام می‌دهند. جباری هم مقابل الجزیره قدرت بدنی کم آورد و احساس کردم که باید چند جلسه با مولایی بدنساز تیم تمرین کند.

مظلومی در خصوص اینکه چرا با همزمانی بازی‌های 3 تیم مدعی قهرمانی مخالف است گفت: من مخالف همزمانی برگزاری بازی نیستم اما حرفم این است تراکتور‌سازی که مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آسیا نیست. آنها هفته قبل بازی کردند و اکنون هم یک روز بازیشان عقب افتاده است. شرایط این تیم با شرایط 3 تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند فرق می‌کند. از سازمان لیگ توقع داریم شرایط 3 تیم آسیایی را بیشتر درک کند. شرایط باید برای همه تیم‌ها مساوی باشد. چرا ما باید 4 روز یک بار بازی کنیم اما تراکتور‌سازی 10 روز یک بار؟ این چه عدالتی است؟

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه اعتراض اصلی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد گفت: فدراسیون فوتبال باید این اعتراض را پیگیر باشد. برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان براساس لیگ کره و ژاپن است. آنها تازه قرار است لیگشان آغاز شود و حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای آنها جنبه تدارکاتی دارد اما در غرب آسیا مسابقات لیگ رو به پایان است و تیم‌ها با خستگی و فرسودگی لیگ قهرمانان را شروع می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی‌های شرق آسیا هم باید مثل ما برگزار شود. یکی از دلایل باخت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا همین مورد است و ما نباید به دنبال چیز دیگری بگردیم. فدراسیون فوتبال باید حق تیم‌های ایرانی را بگیرد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر شانس صعود به مرحله بعد را دارد گفت: مطمئن باشید که استقلال صعود می‌کند و از هواداران می‌خواهم مقابل الریان استقلال را حمایت کنند.

وی در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده برنامه دادن به بازیکن استقلال درست و حرفه‌ای بوده است گفت: ما برنامه خود را با پزشک خودمان هماهنگ می‌کنیم. نظر کی‌روش محترم است اما استقلال باشگاه بزرگی است و دیدید که تصمیمی که ما گرفتیم درست بود و اتفاقی نیفتاد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 1 / 1391برچسب:استقلال,کادر فنی,هواداران,باشگاههای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان و من

روزنامه استقلال

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سفیر بلغارستان و استقلال جوان

سفیر بلغارستان و استقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آبرو فوتبال
 

در بــازی مــردانگـی نـامـردها بازنده اند
ناصر حجازی ها ولی تا مرگ دنیا زنده اند
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عقاب آسیا با ماست ......


 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برديييييييييييييييييييييم!

برديم!به چه شيريني!

استقلال3-0صبا

...و حالا قهرمان قهرمانانه وارد ميشود!

سپاهان در چه حال است؟!اصفهان چه طور؟!تهران که عروسي است!

ميشماريم...

تا 22 ارديبهشت...بي صبرانه منتظريم...

تا قهرماني چند نفس باقيست؟!

ميشود؟نميشود؟!قهرمان ميشويم؟!نميشويم؟!

چقدر آهنگ اين "نميشود"براي استقلال براي من براي تو براي ما براي استقلال ناآشناست!غريبه است.اصلا انگار با آن بيگانه ايم!

امشب بعد از بازي ياد چند هفته سخت قبل افتادم...هفته هايي که باختيم مساوي کرديم يا حتي برديم...

نميدانم چرا اين برد انقدر به من چسبيد!شايد چون مثل چند بازي قبل نبود که آرزوي شنيدن سوت پايان را داشتم از ترس باخت يا مساوي!يا آرزوي شنيدن سوت پايان بعد از يک باخت!براي تنها شدن...گريه کردن...

حسرت خوردن و شمردن موقعيتهايي که از دست رفت...

اما هنوز مانده...

راه اصلي پيش روست...4فينال ديگر...

4برد ديگر و اميد!

اميد به سپاهان!

بياييد ما "هل" بدهيم!ما انگيزه بدهيم.بياييد باشيم...

باشيم و "شدن" را معنا کنيم...شدن را معنا کنيم و با "نميشود"غريبه بمانيم...

اين تيم لياقت ما را دارد و ما لياقت اين استقلال را...

بياييم باشيم..."با هم باشيم"

کاپيتان جباري هم در اين شب زيبا بازگشت و شيريني برد دوچندان شد

...و زيبا ترين شعار اين شب پرشکوه:

ميخوام دنيا نباشه

اگه اس.اس نباشه

"""نباشه هرکي ميخواد

تيم اس.اس نباشه""

*فهيمه*

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ویسی:مظلومی خوش است!

سلام؛

وبلاگ قبلی حقیر احتمالا حک شده و قابل دسترسی لینک نمی باشد و اگر زحمتی نیست آدرس جدیدم را لینک کنید.


http://amirkhadem.loxblog.com

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سهم من

سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دوری،نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب  و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست...

پس ای دوست بشنو صدای دلتنگیم را...دلم برایت تنگ شده ،قد یک دنیااااااااااااا

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صدا کن مرا

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است

صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد

صدا کن تا بدانم هنوز از یاد نبرده ای مرا

نشسته ام تا شاید صدایم کنی!

فقط میترسم صدایت به گوشم نرسد!

 

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه دستگردی آغاز شد.

 *پرویز مظلومی قبل از آغاز تمرین ۱۰ دقیقه برای بازیکنان در مورد بازی با صبای قم صحبت کرد. در حین صحبت های مظلومی آرش برهانی با تاخیر در محل تمرین حاضر شدا و مظلومی هم از وی بابت تاخیرش توضیح خواست. علاوه بر برهانی، جباری هم با تاخیر در تمرین حاضر شد.

 * نکته مهم تمرین حضور مهدی رحمتی بود. وی بعد از دو روز غیبت به دلیل مصدومیت امروز تمرین کرد.

 * فروتن، زرینچه و شاهرخ بیانی در تمرین حاضر بودند و در همان اوایل تمرین مظلومی با آنها برای دقایقی صحبت کرد.

 *بازیکنان به طور اختیاری خود را گرم کردند و سپس به بازی دست رشته و بعد زیر نظر مولایی به تمرین بدنسازی پرداختند.

 *در حالی که بازی استقلال با صبای قم ساعت 18:55 برگزار می شود اما آبی پوشان ساعت ۱۴ تمرین می کنند و این مسئله باعث شده در حین تمرین از گرما کلافه شوند و مدام به دنبال آب باشند.

ذ*در حالی که هوا گرم بود هنکه مربی آبی پوشان و اسماعیل شریفات با گرمکن در زمین حضور داشتند.

ذ*حدود ۶۰ تماشاگر در محل تمرین حاضر بودند. آنها مظلومی را با شعار" پرویز سوبله،چوبله"تشویق کردند.

ذ*تماشاگران استقلال هادی زرین ساعد دروازه بان دوم را تشویق کردند.

ذ*مجتبی جباری در تمرینات گروهی استقلال حضور داشت و این احتمال وجود دارد که در بازی با صبا برای دقایقی به میدان برود.

ذ* عکاسانی که برای تهیه عکس از تمرین آبی پوشان در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا می کنند فقط برای ۲۰ دقیقه می توانند کنار زمین باشند و سپس مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اجازه حضور بیشتر به آنها را نمی دهد و می گوید از روی سکوها عکس بگیرند. کاری که برای عکاسان مقدور نیست و نمی توانند از روی سکوها کیفیت لازم را برای تهیه عکس داشته باشند. این در حالی است که عکاس سایت باشگاه استقلال این اجازه را دارد تمام وقت کنار زمین باشد و این قانون شامل حال عکاس سایت باشگاه نمی شود.

 تیم استقلال روز جمعه از هفته سی ام لیگ برتر به مصاف صبای قم خواهد رفت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تيم ملي ايران پنجاه‌ويکم جهان و چهارم آسيا

در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا که امروز (چهارشنبه) اعلام شد و به تاریخ ۷ مارس تا ۱۱ آوریل(۱۷ اسفند ۹۰ تا ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۱) اختصاص  دارد، تیم ایران همانند ماه گذشته در رده در رده 51 جهان و چهارم آسیا قرار دارد.

تیم کشورمان پس از استرالیا(۸۶۲ امتیاز)، ژاپن(۷۵۳ امتیاز) و کره جنوبی (۷۴۶ امتیاز) در آسیا چهارم شده است.

این اتفاق در حالی است که در فهرست قبلی تیم تحت رهبری کی‌روش با ۵۷۴ امتیاز در همین رده بود و پس از استرالیا(۸۶۸ امتیاز)، کره جنوبی (۷۵۱ امتیاز) و ژاپن(۷۴۰ امتیاز) در قاره آسیا قرار داشت.

در این گزینش همچنین تیم‌ ملی اسپانیا با ۱۴۴۲ امتیاز در رده نخست بهترین‌ها باقی ماند و تیم آلمان با ۱۳۴۵ امتیاز دوم شد. اروگوئه با ۱۳۰۹ امتیاز سوم شده است.  تیم‌های هلند، پرتغال، برزیل، انگلیس، کرواسی، دانمارک و آرژانتین  در رده های چهارم تا دهم جای گرفتند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کفاشيان رئيس کميته ويژه کنفدراسيون آسياشد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به علی کفاشیان از انتخاب وی به عنوان رئیس کمیته ویژه فدراسیون های عضو این کنفدراسیون از سال 2012 تا 2015 خبر داد.

 آلکس سوسی با ارسال نامه ای در تاریخ 23/1/91 (10 آوریل 2012)به علی کفاشیان انتخاب وی  را به عنوان رئیس کمیته ویژه فدراسیون های عضو این کنفدراسیون از سال 2012 تا 2015 تبریک گفت.

 این کمیته که کمیته ویژه نام دارد، به عنوان هیئت مشاوره ای برای هیئت رئیسه AFC در موضوعات مربوط به فدراسیون ها، باشگاه ها و لیگ های حرفه ای در آسیا عمل می کند. ضمن اینکه این کمیته ویژه در مورد توسعه و مدیریت باشگاه ها و لیگ های حرفه ای و همچنین سیستم اعطای مجوز به باشگاه ها، به بحث و تبادل نظر می پردازد.

 در ادامه این نامه خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:مطمئنیم با توجه به تخصص و تجربه ای که  از شما سراغ داریم، حضورتان مطمئنا برای توسعه فوتبال حرفه ای در آسیا موفقیت آمیز خواهد بود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پرسپوليس با اين محروميت و فشارها نمي‌شکند

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در خصوص نشست سه شنبه شب هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در این جلسه بیشتر در مورد مبالغی که باید در فصل جاری به بازیکنان و مربیان پرداخت کنیم و بودجه‌ای که فصل آینده باید صرف آماده سازی تیم شود، صحبت کردیم. در این راستا تقاضا و درخواست‌های ما در قالب پیشنهادی توسط آقای رسولی‌نژاد با وزیر ورزش و امور جوانان در میان گذاشته می‌شود و ایشان (رسولی نژاد) پیگیر موضوع خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد تیمی که فصل آینده خواهیم بست و با بازیکنان و مربیانی که مدنظر داریم برآورد بودجه کردیم. اینکه هزینه‌های ما برای فصل آینده چقدر خواهد بود، تا چه اندازه از این بودجه را خودمان باید تامین کنیم و چقدر از آن باید توسط وزارت ورزش تامین شود و ... از دیگر مباحث مطرح شده در نشست ما بود.

*15 میلیارد تومان بودجه برای استقلال 91
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "بودجه‌ای که برای فصل آینده مدنظر دارید، چقدر است؟"، اظهار داشت: برای فصل آینده پیشنهاد 15 میلیارد تومان بودجه را به اعضای هیئت مدیره ارائه داده‌ام که قرار است نیمی از این رقم را خودمان تامین کرده و باقی را مالک اصلی باشگاه در اختیار ما قرار دهد.

*تامین 5/7 میلیارد تومان کار دشواری نیست
فتح الله وزارت ورزش و امور جوانان را مالک اصلی باشگاه استقلال خواند و در پاسخ به این پرسش که "تامین 5/7 میلیارد تومان کار سختی نیست؟"، اظهار داشت: کار سخت اما شدنی است و ما می‌توانیم آن را تامین کنیم. در فصل 91 - 90 ما باید 6 میلیارد تومان از بودجه باشگاه را تامین می‌کردیم که از این رقم تا به امروز پنج میلیارد تومان تامین شده است.

*مظلومی گزینه اول ما برای فصل آینده است
وی از پرویز مظلومی به عنوان گزینه اول هدایت تیم فوتبال استقلال در فصل پیش رو یاد کرد و گفت: اگر پرویز مظلومی روند موفقیت‌های تیم استقلال را ادامه دهد، گزینه اول ما برای تیم در فصل آینده خواهد بود. البته یک طرف این ماجرا استقلال است و طرف دیگر پرویز مظلومی. باید ببینیم ایشان تمایل دارد که در استقلال بماند. در شرایط فعلی که تیم در کوران مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست، مذاکره‌ای با ایشان برای تمدید قرارداد نخواهیم داشت و پس از آن گفتگوها با توافق دو طرف آغاز خواهد شد.

*خودم پیشنهاد کردم سال آینده فردی دیگر مدیرعامل استقلال شود


مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به شایعه حضور محمدحسین قریب در این باشگاه گفت: دو، سه بار گفته و بازهم می‌گویم که از آمدن آقای قریب به استقلال استقبال می‌کنم. من پیش از این به آقای رسولی‌نژاد گفته‌ام با وجود مشکلاتی که دارم، بهتر است سال آینده فردی دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال باشد و در این زمینه موافقت خود را با آمدن آقای قریب به استقلال اعلام کرده‌ام.

*آمدن قلعه نویی به استقلال شایعه است


وی با شایعه خواندن حضور امیر قلعه نویی در استقلال گفت: آنهایی که چنین شایعاتی می‌سازند، می‌خواهند به ما، امیر و قلعه نویی و تیمش که همچون استقلال در کورس قهرمانی است، لطمه بزنند. من مدیرعامل استقلال هستم و تا به امروز هیچ بحث و مذاکره‌ای با امیر قلعه نویی نداشته‌ام.

*پرسپولیس بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد
فتح الله زاده ضمن ابراز اطمینان از اینکه تیم پرسپولیس بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد، گفت: پرسپولیس تیم بی‌ریشه‌ای نیست که با یک شکست و محرومیت چند بازیکن بلغزد. من اطمینان دارم تیم دنیزلی فردا پنجشنبه بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد.

*پرسپولیس با این چیزها نمی‌شکند
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این محرومیت و فشارها نمی‌شکند، چرا که مانند استقلال تیمی بزرگ و متکی به هوادارانش است. همین تیم در بازی با نفت تهران در غیاب نفرات اصلی خود با سه گل پیروز شد. این نشان می‌دهد پرسپولیس تیمی بزرگ است و متکی به چند بازیکن خاص نیست. اطمینان دارم این تیم در بازی مقابل سپاهان با تمام قوا به میدان می‌رود و از حیثیت خود دفاع می‌کند.

*برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌روم
وی در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که گفته بود"آرزو می‌کنم استقلال قهرمان لیگ برتر شود"، گفت: بهرحال ما دو تیم بزرگ هستیم که در عین رقابت با هم رفاقت داریم. من هم به مانند رویانیان امیدوارم پرسپولیس به مقامات بالا برسد. رفاقت ما زبانی نیست و همانطور که دیدید تماشاگران ما در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به حمایت از پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه رفتند، همانطور که آنها در این رقابت‌ها از تیم استقلال پشیبانی کردند. من در بازی قبلی پرسپولیس در تهران نبودم اما حتما در دیدارهای پیش روی این تیم به ورزشگاه آزادی می‌روم از تیم پرسپولیس حمایت می‌کنم.

*نشانه‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس موفق باشند
فتح الله زاده استقلال و پرسپولیس را یار و غار یکدیگر خواند و در پاسخ به این پرسش که "آیا موافق حرف‌های رویانیان هستید که عنوان کرد دست‌هایی در کار است تا استقلال و پرسپولیس موفق نباشند؟"، گفت: نشانه‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهند ما موفق باشیم. روز گذشته یک سایت خبری نوشته بود آقای عباسی از فتح الله زاده دلخور است که چرا برای کفاشیان رای جمع کرده و خواهان جدایی او از استقلال است!

*عباسی می‌خواهد باقدرت به کارم ادامه دهم
وی در این رابطه افزود: من وقتی خودم پیشنهاد کرده‌ام آقای قریب به جای من به استقلال بیاید آیا از استقلال رفتنی هستم؟! این شایعات درحالی مطرح می‌شود که آقای عباسی همیشه از من حمایت کرده و می‌خواهد که با قدرت به کارم ادامه دهم.

*پوستم کلفت‌تر از آن است که با شایعه سازی از پا بیفتم
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من می‌دانم این شایعه سازی‌ها از کجا آب می‌خورد. آنهایی که می‌خواهند استقلال در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای حساس لیگ برتر ناکام بماند، دست به شایعه سازی می‌زنند تا ناکام بمانیم، البته من پوست کلفت‌تر از آن هستم که به راحتی از پا بیافتم.

*از آنهایی نیستم که تا هستم قربان صدقه بالادستی‌ها بروم و وقتی رفتم فحش بدهم
فتح الله زاده افزود: من اگر بدانم فقط یک روز دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال هستم، همان یک روز را با جان و دل کار کرده و به تیم محبوب خدمت می‌کنم. روزی هم که بروم برای تیم حاشیه سازی نمی‌کنم. من از آنهایی نیستم که تا هستم قربان صدقه بالادستی‌ها بروم و وقتی رفتم فحش بدهم. مطمئن باشید روزی هم که از استقلال بروم به آقای عباسی و وزارت ورزش احترام می‌گذارم و برای موفقیت استقلال از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

*رویانیان درست می‌گوید
" حاشیه سازان گمان می‌کنند با شایعات آنها می‌ترسیم و استقلال دچار مشکل می‌شود"، فتح الله زاده با بیان این جمله افزود: اعتقاد دارم آقای رویانیان درست می‌گوید و نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس موفق باشند اما آنها بدانند راه به جایی نمی‌برد، چرا که خواست و اراده خدا بالاتر از اهداف چنین افرادی است.

*رحمتی را داریم چرا باید دنبال گلر باشیم
وی در خصوص شایعه مذاکره باشگاه استقلال با یک دروازه خارجی برای فصل آینده گفت: ما وقتی رحمتی و دو گلر خوب دیگر داریم، چرا باید با دروازه بانی دیگر مذاکره کنیم؟! خدا و پیغمبری من تا به امروز با هیچ دروازه بانی مذاکره نکرده‌ام.

*می‌خواهم مجیدی را به استقلال برگردانم
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این خبر که فرهاد مجیدی از جباری خواسته است که به تیم الغرافه قطر برود، گفت: من می‌خواهم فرهاد را به استقلال برگردانم، چطور می‌شود که او دنبال بردن جباری به قطر است؟!
 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قابل توجه خوانندگان بزرگترین پیروزی

قابل توجه خوانندگان وبلاگ بزرگترین پیروزی:

 

بنا بر دلایل نامعلوم،وبلاگ اصلی اینجانب از سرور اصلی خود خارج شده و به قولی حذف شده است.لذا تا اطلاع ثانوی و بازیابی مطالب وبلاگ اصلی و ضمن پوزش از تمام بازدیدکنندگان گرامی،نوشته ها و مطالب حقیر را می توانید در این وب مطالعه کنید.

توضیح:

 دراولین سالگرد افتتاح پرتال ناصری حجازی فقید،وبلاگ حقیر بطور نامشکوکی حذف گردیده!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب